کد خبر 1367657
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس گزارشی درباره رو آوردن مردم در اروپا و آمریکا به پناهگاه‌های هسته‌ای را منتشر کرد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 0
    آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    8 0
    فقط مردم انگلیس باید نگران باشند چون روسیه و هرکسی میدونه برای پایان دادن به فتنه ها و جنگ ها باید انگلیس را از کره زمین استنجا کرد
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      3 0
      فکر نمی کنم فقط انگلیس باشه، همچنین صهیونیست ها، سعودی‌ها(هرچند ابزار کار هستند ولی دیگه کم کم مار خوردن افعی شدن) و...
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      5 1
      صهیونیست ها یک نقطه هستند روی نقشه و با ابری از پهپادها و موشک باران چندساعته به عصرحجر برمیگردند. سعودی های گاو هم که جلوی شیرمردان پابرهنه یمنی گاوشون زایید و عددی نیستند با چندتا ترقه سرشون تو آخورشون گیر میکنه کارشون تموم میشه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 3
    باید در ایران هم پناهگاه های ضد بمباران هسته ای برای مردم ساخته بشه. خطر وقوع جنگ هسته ای بین قدرت های اتمی غریب الوقوع هستش. و احتمال گسترش آن به دیگر کشورها وجود دارد. کشور ایران هم به دلیل نداشتن سپر هسته ای در برابر بمباران هسته ای کاملاً بی دفاع می باشد. برای همین هم نیاز به ساخت پناهگاه های هسته ای برای در امان ماندن وجود دارد. حتی اگر اعلام بی طرفی کنیم هم از جنگ هسته ای در امان نخواهیم بود.
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      2 1
      انگلیس هم سپر حفاظتی ندارد! بنا به گزارش مقامات آگاه ناشناس،یک خورشید که خودشون ساختند،بالای سرشون قرار میگیره تا افتاب هیچوقت غروب نکنه.
  • سیامک DE ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    اگر یک بمب اتمی در وسط اروپا منفجر بشود آنگاه دیگر هیچکدامیک از کشورهای اروپای غربی تا صدها سال قابل سکونت نخواهند بود .و از آنجاییکه کشورهای اروپایی کارخانه های شیمیایی بسیار فراوانی در خاک خود دارند ،بنابرین یک انفجار بمب اتمی موجب تخریب کامل اروپا و همچنین تلفات جانی چند برابری خواهند شد. با وجود اتفاقات ناگواری که در طی این ۲ سال اخیر در دنیا رخ داده است از این روی یک نوع خشم و عصبانیت غیر قابل کنترلی در تمامی کشور ها بوجود آمده ، بنابرین بنده معتقد هستم که بزودی یک انفجار بسیار وحشتناک و عظیمی در جهان رخ خواهد داد وبنابرین توصیه میکنم که همه باید خودشان را برای این انفجار و رخداد عظیم آمده کنند
  • احسان صادقی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام علیکم به نظر می رسد با آشکار شدن نشانه های افول آمریکا، این کشور قصد دارد با دمیدن شعله جنگ در اروپا ، بار دیگر با تکرار ویرانی های مشابه جنگ جهانی اول و دوم در اروپا و اسيا، اقتصاد خود را نجات داده و دوباره دنیا را تک قطبی کند. اما زهی خیال باطل ، این بار محور مقاومت بر خلاف جنگ جهانی دوم ، از شکافهای درون آمریکا استفاده خود نمود و سر افعی را خواهد زد.
  • UA ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    با این دخالت های مخ کشورهای اروپایی در جنگ اوکراین انجام دادند بعید نیست که با بمب اتمی کاملا ویران بشوند و البته این بار هیچگاه این کشورها به شرایط قبلی باز نخواهند گشت علت استفاده از ابزارهای مختلف فاشیستی و مالی و تروریستی هست که در حال حاضر بعضی از این کشورها در مسیر اهداف آمریکا و صهیونیسم انجام میدهند و بخاطر ضرری که به ملل مختلف وارد کردند هیچ کشور مستقلی حاضر به کمک به این کشورها نخواهد بود.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    ای علیف میخواهی بدانی نژادم‌چیست؟ تبارم چیست؟ من فرزند علی ع هستم پس قبل از اینکه به من بگویی ترک یا فارس این را بدان که نام من «باباعلی» است زیرا بابا و پدر من علی ع است. (انا و علی ابوا هذه الامه)
  • سعید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    4 0
    امریکا بدونه سوق دادن جهان به طرف جنگ هسته ای دیگر شوخی نیست ودر ۲۴ ساعت اول امریکا به هصر حجر بر مزگرده،شاید ابن همان وعده الهی هست که شیطان به پتی خود ،وترد مهلکه و نابودی میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس